независимый онлайн-форум орифлейм

OriForum.net

Плата в Пенсионный Фонд Украина

New
Повтор первого сообщения

Плата в Пенсионный Фонд Украина

23 Апр 2009 00:23

А ну, уважаемые предприниматели Единого Налога в Украине. Что слышно об увеличении платы в ПФ с 1,05, которое увиличила Юлечка своей постановой. Сума кажется около 208 грн :Потрясенный: Кто, что слышал, платить не платить ? Это серьезный удар для семейного бюджета, особенно для начинающих менеджеров ОРИ.

отредактировано by Secret
Бриллиантовый Директор
Возраст: 43
Откуда: Киевская обл.
В Орифлейм:
Директор

Самые ценные сообщения
Сообщение #744529 от 09 Окт 2013 10:32, Janna Kopen, 3 отзыва
Сообщение #378757 от 23 Окт 2010 00:32, Людмила Иванова, 3 отзыва
Сообщение #762728 от 14 Фев 2014 13:24, skylux, 2 отзыва
Сообщение #706220 от 19 Фев 2013 10:17, Вовчик, 2 отзыва
Сообщение #383970 от 04 Ноя 2010 20:08, Томми, 2 отзыва
Сообщение #360862 от 09 Сен 2010 21:29, skylux, 2 отзыва
Сообщение #784088 от 17 Июл 2014 09:10, Janna Kopen, 1 отзыв
Сообщение #745511 от 15 Окт 2013 21:44, Janna Kopen, 1 отзыв
Сообщение #744534 от 09 Окт 2013 10:58, Ксюнюшенька, 1 отзыв
Сообщение #744528 от 09 Окт 2013 10:31, Сара Барабу, 1 отзыв


Вы делали доплату в Пенсионный Фонд Украины?
Да
19%
 19%  [ 26 ]
Нет, но буду
9%
 9%  [ 13 ]
Нет, пока думаю
19%
 19%  [ 27 ]
Нет и не буду
24%
 24%  [ 33 ]
Я не частный предприниматель
14%
 14%  [ 20 ]
Я не из Украины
12%
 12%  [ 17 ]
Всего голосов : 136

Re[345]: Плата в Пенсионный Фонд Украина

27 Окт 2010 15:08

Lawyer, реально насмішили :Улыбка:)... я не ОПИСУЮ, я навела витяг із закону, на відміну від Ваших голих слів...

Добавлено спустя 5 минут 22 секунды:

Lawyer писал(а):

Адвокат працює виключно з нами і лише вона вона може зробити внески в ПФУ нульовими.


ЛИШЕ ВОНА????... Вона наділена якоюсь магічною силою???... а що, інші адвокати за таке не беруться? Вас це не насторожує?

Добавлено спустя 5 минут 29 секунд:

Маришка, схоже на заклик до державного перевороту :Улыбка: .... а шо дєлать? :Улыбка:

Добавлено спустя 2 минуты 48 секунд:

Маришка, "починаючи з 01.01.2004р. і до теперішнього часу відізвати всі платежі пенсійного внеску" - у який спосіб?

Добавлено спустя 7 минут 59 секунд:

Lawyer писал(а):
Крошка ваша необізнаність вражає. не потрібно навязувати людям вашу невірну думку.

фантастично. я роз"яснила, що добровільна участь у пенсійному страхуванні - це одне, а обов"язкова сплата внесків - це інше. мухи окремо - котлети окремо. обгрунтувала. навела нормативку. підказала, де почитати.
поясніть, у чому саме полягає моя необізнаність? :Улыбка: .. і чим саме моя думка на Ваш погляд є невірною? :Улыбка: обгрунтуйте, прошу дуже, бажано не вдаючись до чорної риторики :Улыбка:

Рекламные объявления:
Старший Директор
Возраст: 40
Откуда: Украина, Львов
В Орифлейм:
Консультант - до 3%

Re[346]: Плата в Пенсионный Фонд Украина

27 Окт 2010 17:02

"вона" спеціаліст в справі пенсійного законодавства відколи діють ці закони (з 2004р). юристи серед сотіень тисяч законів повірте не приділяють стільки уваги кожному щоб знаходити прогалини.
І я доречі сама вже знайшла в законі "про недержавне пенсійне забезепечення" де надається право перенаправити кошти з ПФУ на власний пенсійний рахунок.
В своєму коментарі номер 325 ви - Крошка впевнено заявляєте що накопичувальної системи не існує.
ВИ НЕ ПРАВІ І НЕ РОЗІБРАЛИСЬ. він діє ще з 2004р і страхові компанії активно показують переваги даного рівня. банки лише в цьому році почали надавати дану послугу.
даний обовязок як за вашими словами "Крошка" насправді можна обійти законним способом.
Якщо хтось цікавиться пишіть мені в приват.

Народ цікавтесь трохи своєю пенсією поки молоді, здорові і здатні заробляти. Те що кожен живе сьогоднішінім днем це зрозуміло. Проблем вистачає але за 5-10р до пенсії буде пізно. ви не встигнете зібрати нормальну суму коштів для "життя". Молодість минає і здоровя з нею.
Коли спохватишся що то робити- буде пізно і крім мінімальної державної пенсії ви не отримаєте.
з таким успіхом можна переїжати в село і там "доживати" трудячись на городі бо не буде за що навіть нормально харчуватись
Стартер - начинающий
Откуда: Украина, г.Хмельницкий

Re[347]: Плата в Пенсионный Фонд Украина

27 Окт 2010 17:08

Lawyer писал(а):
"вона" спеціаліст в справі пенсійного законодавства відколи діють ці закони (з 2004р). юристи серед сотіень тисяч законів повірте не приділяють стільки уваги кожному щоб знаходити прогалини.

Lawyer писал(а):
"вона" спеціаліст в справі пенсійного законодавства відколи діють ці закони (з 2004р). юристи серед сотіень тисяч законів повірте не приділяють стільки уваги кожному щоб знаходити прогалини.

как-то интересно получается: "вона" одна во всей Украине? :Потрясенный: Наши специалисты из вашей области услуг мне такой гарантии не дают. Накопительная система не освобождает от обязательных платежей в Пенсионный фонд.

_________________
У вас есть паруса, а вы вцепились в якорь... @Конфуций
Бриллиантовый Директор
Возраст: 47
Откуда: Украина

Re[348]: Плата в Пенсионный Фонд Украина

27 Окт 2010 17:10

кто-то из форумчан накопительную не государственную юзает?
Бриллиантовый Директор
Откуда: оттуда

Re[349]: Плата в Пенсионный Фонд Украина

27 Окт 2010 19:33

OriZona.info, в пенсионный не платила,

OriZona.info писал(а):
кто-то из форумчан накопительную не государственную юзает?

сейчас над этим работаю

_________________
То что имеешь сегодня, результат того что ты делал вчера
Старший Золотой Директор
Возраст: 30
Откуда: Украина
В Oriflame:
Директор

Re[350]: Плата в Пенсионный Фонд Украина

27 Окт 2010 21:58

Lawyer, ай ем сорі, але я не казала, що накопичувальної системи не існує. я казала, що вона ще не працює, її ВПРОВАДЖУЮТЬ. ще раз. попрошу без "чорної риторики", бо нею я теж володію досконало - хочете переконатися? подумайте, будь ласка, кілька разів перед тим, як вказати, що хтось не має слушності, а ще краще - почитайте (бажано теж кілька разів для певності) пости тих, кого Ви намагаєтеся голослівно виставити "необізнаними".
І ще раз, востаннє: посилайтеся на статті законів, коли вдаєтеся до контраргументів, інакше Ваші слова - лише водичка (м"яко кажучи), яка не має змісту. Будете говорити аргументовано - залюбки поспілкуюся. Інакше - нема про що говорити. Локшину АЛІКО, яку мені намагалися втюхати (а! ну та! щоб певніше було - запросили адвоката (таку собі "золоту виделочку", щоб вишуканіше ту локшину вішати було), бо ж так просто люди не вірять - а адвокату повірять, аякже) - повернула назад: самі їжте.
Старший Директор
Возраст: 40
Откуда: Украина, Львов
В Oriflame:
Консультант - до 3%

Re[351]: Плата в Пенсионный Фонд Украина

28 Окт 2010 19:10

Крошка я в перших своїх коментарях вказувала на статті законів де вказано про дані 3 рівні які діють в Україні. нема бажання одне і те саме повторювати.
і не потрібно приплітати "юриста" до даних програм. ми з нею співпрацюємо бо нам так легше працювати. я взагалі не працюю в страховій компанії, я посередник - консультант.
Якщо вам трапився недосвідчений консультант то не потрібно робити висновки про престижну міжнародну компанію. в мене є відповіді на всі ваші запитання. якщо дана тема вас дійсно цікавить а не похизуватись що вот ви знаєте нібито багато і консультант такий нульовий трапився
Стартер - начинающий
Откуда: Украина, г.Хмельницкий

Re[352]: Плата в Пенсионный Фонд Украина

28 Окт 2010 19:52

skylux писал(а):
OriZona.info, а сколько максимально надо платить? До какого уровня доходов надо дойти, чтобы после этого минимума оставалось ещё для жизни?
До 50000тыс.грн.,как я знаю
Консультант
Возраст: 38
Откуда: Украина,Луганск
В Орифлейм:
Директор

Re[353]: Плата в Пенсионный Фонд Украина

28 Окт 2010 20:47

Tu58 писал(а):
skylux писал(а):
OriZona.info, а сколько максимально надо платить? До какого уровня доходов надо дойти, чтобы после этого минимума оставалось ещё для жизни?
До 50000тыс.грн.,как я знаю

Тогда мне осталось увеличить свои доходы всего лишь в 10 раз :Подмигивающий: и можно будет ещё и жить, а не только платить налоги.
Исполнительный Директор
Возраст: 56
Откуда: Украина, Белая Церковь
В Орифлейм:
Директор

Re[354]: Плата в Пенсионный Фонд Украина

29 Окт 2010 13:23

Lawyer, статті законів, де прописані три рівні пенсійної системи, наводила я, а не Ви :Улыбка:..
Лоєр, повертаємося до наших пирогів, а то за пустими суперечками забули, про що сперечалися. Питання, над яким ламають голови підприємці - відвідувачі цього форуму, скеровується до Вас, оскільки Ви заявили про свою компетентність у сабжі. Обгрунтуйте, будь ласка, у який такий чарівний спосіб можна уникнути сплати ОБОВ"ЯЗКОВИХ внесків до ПФ, придбавши СТРАХОВИЙ ПОЛІС у АЛІКО? У форматі: стаття така-то такого-то закону, яка пов"язується із такою-то статтею такого-то закону тощо, що дозволяє нам зробити висновок, що кошти, сплачені за страховою програмою, зараховуються до ОБОВ"ЯЗКОВИХ внесків до ПФ. Ріспект Вам і уважуха, якщо дасте ЧІТКУ відповідь, а відтак - справжнє право називатися юристом. Ви ж - ЛОЄР, нє? :Улыбка:

Добавлено спустя 56 минут 29 секунд:

Lawyer писал(а):
і не потрібно приплітати "юриста" до даних програм. ми з нею співпрацюємо бо нам так легше працювати.


Иии.... :Улыбка: :Улыбка: :Улыбка:.. так хто ж "юриста" приплів, як не Ви? :Улыбка::Улыбка:.. це ж Ви на "вону" послалися як на вагомий аргумент!! :Голливудская улыбка: ...
Старший Директор
Возраст: 40
Откуда: Украина, Львов
В Oriflame:
Консультант - до 3%

Re[355]: Плата в Пенсионный Фонд Украина

29 Окт 2010 20:22

Крошка писал(а):
Lawyer, статті законів, де прописані три рівні пенсійної системи, наводила я, а не Ви :Улыбка:..
Лоєр, повертаємося до наших пирогів, а то за пустими суперечками забули, про що сперечалися. Питання, над яким ламають голови підприємці - відвідувачі цього форуму, скеровується до Вас, оскільки Ви заявили про свою компетентність у сабжі. Обгрунтуйте, будь ласка, у який такий чарівний спосіб можна уникнути сплати ОБОВ"ЯЗКОВИХ внесків до ПФ, придбавши СТРАХОВИЙ ПОЛІС у АЛІКО? У форматі: стаття така-то такого-то закону, яка пов"язується із такою-то статтею такого-то закону тощо, що дозволяє нам зробити висновок, що кошти, сплачені за страховою програмою, зараховуються до ОБОВ"ЯЗКОВИХ внесків до ПФ. Ріспект Вам і уважуха, якщо дасте ЧІТКУ відповідь, а відтак - справжнє право називатися юристом. Ви ж - ЛОЄР, нє? :Улыбка:

Добавлено спустя 56 минут 29 секунд:

Lawyer писал(а):
і не потрібно приплітати "юриста" до даних програм. ми з нею співпрацюємо бо нам так легше працювати.


Иии.... :Улыбка: :Улыбка: :Улыбка:.. так хто ж "юриста" приплів, як не Ви? :Улыбка::Улыбка:.. це ж Ви на "вону" послалися як на вагомий аргумент!! :Голливудская улыбка: ...

Вот-вот, обгрунтуйте, а то мне ох как не хочется выбрасывать деньги на ветер в ПФ.
Исполнительный Директор
Возраст: 56
Откуда: Украина, Белая Церковь
В Орифлейм:
Директор

Re[356]: Плата в Пенсионный Фонд Украина

04 Ноя 2010 20:08

Не платила и не буду!
Во-первых:
Законом України «Про внесення змін до законів України "Про Державний бюджет України на 2010 рік” та "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”» було встановлено для підприємців, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, доплату до внеску на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування.
Мабуть, ще пам’ятають усі, як скасовувалась постанова попереднього уряду щодо цих же питань. Однак у попередньому випадку аргументом було те, що це підзаконний нормативно-правовий акт, а такі питання повинні визначатися законом. Тепер це встановлено на рівні закону. Оскаржити ж закон можна лише до Конституційного Суду України, та визначеному колу суб’єктів.
Однак і в цьому випадку рішення приймалось із порушенням. Порядок набуття чинності цим законом з дати прийняття суперечить чинному закону України «Про оподаткування». Зокрема, збільшення ставки збору на обов’язкове державне пенсійне страхування повинно здійснюватися відповідно до вимог Закону України «Про систему оподаткування». Відповідно до ч.9 ст.1, де зазначено, що зміни і доповнення до цього Закону, інших законів України про оподаткування стосовно надання пільг, зміни податків, зборів (обов’язкових платежів), механізму їх сплати вносяться до цього Закону, інших законів України про оподаткування не пізніше, ніж за шість місяців до початку нового бюджетного року і набирають чинності з початку нового бюджетного року.
Тому, очевидно, що порядок набуття чинності змінами, які були прийняті Верховною Радою України до закону України про «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» від 08.07.2010р., суперечить загальним засадам системи оподаткування в Україні, які визначені Законом України «Про систему оподаткування», чинність якого поширюється як на встановлення податків, так і зборів до державних цільових фондів (до яких належить збір на обов’язкове державне пенсійне страхування).
Враховуючи те, що ці зміни прийняті лише в липні 2010 року, вони не можуть вступити в силу навіть з січня 2011 року (оскільки для цього вони повинні бути прийняті не пізніше, ніж за шість місяців до початку нового бюджетного року і не можуть змінюватися протягом бюджетного року), а лише – з січня 2012 року.

Добавлено спустя 8 минут 6 секунд:

А во-вторых:
П. 2 ст. 55 ГК України визначено, що суб'єктами господарювання є громадяни України,… які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці.
Пп. 1 та 4 п. 1 ст. 142 ГК України встановлено, що доход суб'єкта господарювання є показником фінансових результатів його господарської діяльності та держава може впливати на вибір суб'єктами господарювання напрямів та обсягів використання доходу через нормативи, податки, податкові пільги та господарські санкції відповідно до закону.
Ст. 52 ГК України підприємництво як вид господарської діяльності визначено як самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Пп.8 п.1 ст.10 ГК України визначено, що основним напрямком економічної політики, що визначаються державою, є «податкова політика, спрямована на забезпечення економічно обґрунтованого податкового навантаження на суб'єктів господарювання, стимулювання суспільно необхідної економічної діяльності суб'єктів, а також дотримання принципу соціальної справедливості та конституційних гарантій прав громадян при оподаткуванні їх доходів».
П. 1 ст. 17 ГК України механізмом державного регулювання господарської діяльності встановлені податки та визначено, що «Система оподаткування в Україні, податки і збори встановлюються виключно законами України. Система оподаткування будується за принципами економічної доцільності, соціальної справедливості, поєднання інтересів суспільства, держави, територіальних громад, суб'єктів господарювання та громадян.»
Закон України «Про систему оподаткування» визначає принципи побудови системи оподаткування в Україні, податки і збори (обов'язкові платежі) до бюджетів та до державних цільових фондів, а також права, обов'язки і відповідальність платників. Ст.1 цього закону встановлено, що податки і збори (обов'язкові платежі), справляння яких не передбачено цим Законом, сплаті не підлягають. Будь-які податки і збори (обов'язкові платежі), які запроваджуються законами України, мають бути включені до цього Закону. Всі інші закони України про оподаткування мають відповідати принципам, закладеним у цьому Законі.
Ст. 4 ЗУ «Про систему оподаткування» встановлено, що платниками податків і зборів (обов'язкових платежів) є фізичні особи, на яких згідно з законами України покладено обов'язок сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі).
Ст. 2 цього ж закону визначено поняття податку і збору (обов'язкового платежу) до бюджетів та до державних цільових фондів, системи оподаткування: «Під податком і збором (обов'язковим платежем) до бюджетів та до державних цільових фондів слід розуміти обов'язковий внесок до бюджету відповідного рівня або державного цільового фонду, здійснюваний платниками у порядку і на умовах, що визначаються законами України про оподаткування.
Державні цільові фонди - це фонди, які створені відповідно до законів України і формуються за рахунок визначених законами України податків і зборів (обов'язкових платежів) юридичних осіб незалежно від форм власності та фізичних осіб.
Державні цільові фонди включаються до Державного бюджету України, крім Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, Пенсійного фонду України.
Сукупність податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та до державних цільових фондів, що справляються у встановленому законами України порядку, становить систему оподаткування».
Відповідно до пп.1 п.1 та п.3 ст. 11 ЗУ «Про підтримку малого підприємництва» встановлено, що «Для суб'єктів малого підприємництва в порядку, встановленому законодавством України, може застосовуватися спрощена система оподаткування бухгалтерського обліку та звітності, яка передбачає:
– заміну сплати встановлених законодавством податків і зборів (обов'язкових платежів), встановлених ЗУ «Про систему оподаткування», сплатою єдиного податку…
Спрощена система оподаткування, бухгалтерського обліку та звітності може застосовуватися поряд з діючою загальною системою оподаткування, бухгалтерського обліку та звітності, передбаченою законодавством, на вибір суб'єкта малого підприємництва».
Така ж норма передбачена і п.4 Указу Президента України від 3 липня 1998 року № 727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва».
Таким чином, відповідно до законодавства України, встановлено дві системи оподаткування:
Перша, загальна система оподаткування доходу у відповідності до ЗУ «Про систему оподаткування», у якій:
– статтями 13 та 14 визначені загальнодержавні податки і збори (обов’язкові платежі), до яких належить і збір на обов'язкове державне пенсійне страхування;
– статтею 4 визначені платники податків і зборів (обов'язкових платежів) – фізичні особи, на яких згідно з законами України покладено обов'язок сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі),
– статтею 6 встановлено, що об'єктом оподаткування для фізичних осіб є дохід.
Друга, спрощена система оподаткування доходу, яка передбачає собою заміну сплати встановлених ЗУ «Про систему оподаткування» податків і зборів (обов'язкових платежів) – сплатою єдиного податку у відповідності до норм Указу Президента України від 3 липня 1998 року № 727 «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва» (далі Указ №727), який прийнятий Президентом України на підставі пункту 4 Розділу XV «Перехідних положень» Конституції України та має силу закону.
Пунктом 2 цього Указу встановлено, що суб'єкти малого підприємництва – фізичні особи – мають право самостійно обирати спосіб оподаткування доходів за єдиним податком шляхом отримання свідоцтва про сплату єдиного податку.
При цьому пп.8 п.2 Указу №727 встановлюється, що доходи, отримані від здійснення підприємницької діяльності, що обкладаються єдиним податком, не включаються до складу сукупного оподатковуваного доходу за підсумками звітного року платника єдиного податку, а сплачена сума єдиного податку є остаточною і не включається до перерахунку загальних податкових зобов'язань такого платника податків, та платник єдиного податку не є платником податків і зборів (обов'язкових платежів), перелічених у п.6 Указу №727, у тому числі і збору на обов'язкове державне пенсійне страхування.
Тому я, суб’єкт малого підприємництва, вибрав одну з двох систем оподаткування свого доходу, а саме: спрощену систему оподаткування у відповідності до п.3 ст.11 ЗУ «Про підтримку малого підприємництва» та пп.1 п.2 Указу №727 шляхом сплати єдиного податку. Указом №727 також встановлюється, що наступного дня після сплати мною єдиного податку відділення Державного казначейства України перераховує до Пенсійного фонду України - 42% від суми єдиного податку в рахунок сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування .
Таким чином, у відповідності до норм Указу №727 та спрощеної системи оподаткування доходу, я є платником єдиного податку на дохід та у його складі платником збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, який входить до обох систем оподаткування:
– до загальної системи оподаткування доходу відповідно до ст.14 ЗУ «Про систему оподаткування»;
– до спрощеної системи оподаткування доходу відповідно до пп.7 п.2 Указу №727.
В обох системах оподаткування – і загальній, і спрощеній, – об'єктом оподаткування є доходи підприємця, отримані ним від здійснення підприємницької діяльності (ст.6 ЗУ «Про систему оподаткування» та п.2 Указу №727).
Отже, якщо об’єктом оподаткування є доход, то сукупність податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та до державних цільових фондів, що справляються у встановленому законами України порядку з доходу, становить систему оподаткування: або загальну – відповідно до ст. 4 ЗУ «Про систему оподаткування», або спрощену – відповідно до п. 4 Указу №727.
Закон України «Про систему оподаткування» визначає принципи побудови системи оподаткування в Україні, податки і збори (обов'язкові платежі) до бюджетів та до державних цільових фондів, а також права, обов'язки і відповідальність платників, як зазначено у преамбулі цього закону.
П.10 ст.1 ЗУ «Про систему оподаткування» встановлено, що «Всі інші закони України про оподаткування мають відповідати принципам, закладеним у цьому Законі», а саме:
1. спрощена система оподаткування, встановлена Указом №727, який має силу Закону відповідно до Розділу XV “Перехідних положень” Конституції України, відповідає принципам, закладеним у ст.1 ЗУ «Про систему оподаткування», а саме: »Податки і збори (обов'язкові платежі), справляння яких не передбачено цим Законом (тобто Указом №727), сплаті не підлягають. Будь-які податки і збори (обов'язкові платежі), які запроваджуються законами України, мають бути включені до цього Закону (тобто до Указу №727)» і тому пенсійні внески, щоб вони для підприємців стали обов’язковими відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», необхідно внести до спрощеної системи оподаткування доходу, а саме до Указу №727.
Визначення розміру внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, відповідно до п.4 ст. 21 «Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі «Основи»), залежно від його виду, встановлюється з кожного виду страхування у відсотках: для фізичних осіб – до сум оподатковуваного доходу (прибутку)». Ця норма ще раз незаперечно доказує, що якщо внески платяться від нашого доходу, то вони обов’язково повинні бути включені до системи оподаткування, у даному випадку – до спрощеної, тобто відповідно до Указу №727;
2. спрощена система оподаткування відповідає принципам, закладеним у п.2 ст.16 ЗУ «Про систему оподаткування», а саме: «Державні та інші цільові фонди (до яких відноситься і пенсійне страхування), які не передбачені цим Законом (тобто Указом №727), мають своїм джерелом виключно прибуток підприємств, який залишається після сплати всіх податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених статтями 14 і 15 цього Закону. Відрахування до цих фондів здійснюються на добровільних засадах.»
Ст. 4 «Основ» пенсійне страхування визначене як один із видів загальнообов'язкового державного соціального страхування, а Пенсійний фонд – у відповідності до п.5 ст.6 «Основ» та у визначенні ст.16 ЗУ «Про систему оподаткування» – як інший цільовий фонд, а не державний.
Тому страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, які є цільовими загальнообов'язковими платежами та не включаються до складу податків, інших обов'язкових платежів, що складають систему оподаткування доходу –
СПЛАТІ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ у зв'язку з тим, що ці страхові внески:
– відповідно до п. 4 ст. 18 ЗУ «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», не підпадають під податкове законодавство;
– відповідно до ст. 1 ЗУ «Про систему оподаткування», як податки і збори (обов'язкові платежі), справляння яких не передбачено цим Законом та у зв’язку з тим, що будь-які податки і збори (обов'язкові платежі), які запроваджуються законами України, не включені до цього Закону та всі інші закони України про оподаткування і не відповідають принципам, закладеним у цьому Законі;
– відповідно до ст. 16 ЗУ «Про систему оподаткування», якою встановлено, що сплати в державні та інші цільові фонди, які не передбачені цим Законом і мають своїм джерелом виключно прибуток підприємств, який залишається після сплати всіх податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених статтями 14 і 15 цього Закону, можуть бути здійснені лише на добровільних засадах.
Таким чином, згідно із ст.142 ГК України, держава впливає на вибір суб'єктами господарювання напрямів та обсягів використання його доходу лише через податки, що означає – виключно через систему оподаткування: загальну або спрощену.
Інші способи, наприклад, через створення некомерційних самоврядних страхових фондів, (відповідно до ст.14 Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування та страхових внесків, що не включаються до складу податків), та справляння інших обов'язкових платежів, що складають систему оподаткування і які не входять до системи оподаткування (відповідно до ст.18 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»), не відповідають нормам ст.142 ГК України і тому є незаконними.
Тому якщо мною, як суб’єктом господарювання – підприємцем, який самостійно, ініціативно, систематично та на власний ризик здійснює господарську діяльність з метою досягнення економічних і соціальних результатів, одержано прибуток (дохід) у відповідності до ст. 52 та п. 2 статті 55 ГК України, з якого сплачено єдиний податок відповідно до спрощеної системи оподаткування, встановленої Указом №727, і після оподаткування мого доходу державою залишається майно, отримане мною в результаті моєї підприємницької діяльності, то це майно, у відповідності до ст. 41 Конституції України та ст. 317 ЦК України, є моєю приватною власністю і належить тільки мені.
Пп. 4 та 6 ст. 41 Конституції України встановлено, що «Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.
Конфіскація майна може бути застосована виключно за рішенням суду у випадках, обсязі та порядку, встановлених законом.»
Тому тільки я, як власник, маю право розпоряджатися своїм майном на власний розсуд: чи вкласти його в підприємницьку діяльність, чи витратити на сім’ю, чи на «добровільних» засадах віддати навіть не державному Пенсійному фонду п.1 ст.71 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
Тим більше, що і ст. 1 та ст. 16 ЗУ «Про систему оподаткування» визнається моє право як власника майна саме на добровільних засадах робити відрахування на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, яке не внесено до спрощеної системи оподаткування, на якій я працюю і сплачую податки згідно із Указом №727.
Крім того, страхові внески нараховуються на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування для осіб, зазначених у п. 5 ст. 14 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, у тому числі ті, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок, придбали спеціальний торговий патент), та членів сімей зазначених фізичних осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності (п. 3 ст. 11 Закону «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування») - на суми доходу, отриманого від відповідної діяльності, що підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб (п. 9 ст. 19 «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»), а платники єдиного податку, суб’єкт малого підприємництва, фізична особа-підприємець, у відповідності до п.6 Указу №727, взагалі не є платником податку на доходи фізичних осіб. І таким чином, у платника єдиного податку немає доходу, що підлягає оподаткуванням податком на доходи фізичних осіб і тому знову немає об’єкту нараховування страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування для осіб, зазначених у п. 5 ст. 14 Закону «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».
Таким чином, якщо управління Пенсійного фонду України навіть спробує у незаконний спосіб створити ВИМОГУ – «обов’язкову до виконання» - про сплату не обов’язкового для мене пенсійного внеску, то стягувати кошти з підприємця, тобто конфіскувати його майно, доведеться виключно за рішенням суду, на підставі норм, передбачених ст. 41 Конституції України, проти яких є досить аргументів, що ця ВИМОГА є злочинною дією проти мене, власника цього майна.
Тим більш, що за протиправні діяння органів державної влади по відношенню до підприємця передбачена відповідальність п. 2 ст. 20 Закону України «Про систему оподаткування», якою передбачено, що за стягнення податків і зборів (обов'язкових платежів), які не передбачені цим Законом, посадові особи державних податкових органів та інших державних органів несуть відповідальність згідно з законами України. Крім того, п. 5 ст. 19 ГК України передбачено, що «Незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду забороняються».
Крім того, відповідно до пп.4 п.8 Прикінцевих положень ЗУ «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» встановлено, що:
«4) фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок… на період дії законодавчих актів з питань особливого способу оподаткування сплачують страхові внески в порядку, визначеному цим Законом.
Сума страхового внеску встановлюється зазначеними особами самостійно для себе...
При цьому сума страхового внеску з урахуванням частини фіксованого або єдиного податку, що перерахована до Пенсійного фонду України, повинна становити не менше мінімального розміру страхового внеску за кожну особу та не більше розміру страхового внеску, обчисленого від максимальної величини фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, оподатковуваного доходу (прибутку), загального оподатковуваного доходу, з якої сплачуються страхові внески».
Отже, вимагати у обов’язковому порядку сплатити страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, які є цільовими загальнообов'язковими платежами до цільового страхового фонду та не включаються до складу податків, інших обов'язкових платежів, що складають систему оподаткування доходу та на які не поширюється податкове законодавство, не тільки ЗАБОРОНЕНО ст.19 ГК України та ст.41 Конституції України, а ще й є злочином, який носить ознаки складу злочину, передбаченого численними статтями Кримінального кодексу України, а саме:
- ст.364. Зловживання владою або службовим становищем;
- ст.365. Перевищення влади або службових повноважень;
- ст.206. Протидія законній господарській діяльності.

ВОТ ТАК ВОТ!
Рекрут - осваивающийся
Возраст: 40
Откуда: Украина, Краснодон
В Oriflame:
Золотой Директор

Re[357]: Плата в Пенсионный Фонд Украина

04 Ноя 2010 22:23

Великий Вам респект, за роз'яснення. Підтримую на всі 100%.
Стартер - начинающий
Откуда: Україна, Запоріжжя
В Oriflame:
Менеджер - 18%

Re[358]: Плата в Пенсионный Фонд Украина

04 Ноя 2010 22:53

сегодня по радио сказали, что доплаты в пенсионный фонд отменили, кто что слышал??
Старший Директор
Возраст: 31
Откуда: Украина
В Oriflame:
Директор

Re[359]: Плата в Пенсионный Фонд Украина

05 Ноя 2010 23:07

Вот что нарыла в инете. И ничего об отмене не сказано.
"Ответственность за неуплату (несвоевременную уплату) взносов в Пенсионный фонд предусмотрена п. 2 ч. 9 ст. 106 Закона № 1058 в виде штрафа, размер которого составляет 10 % своевременно не уплаченных сумм.

Одновременно на суммы своевременно не уплаченных (не перечисленных) страховых взносов и финансовых санкций начисляется пеня в размере 0,1 % указанных сумм денежных средств, рассчитанная за каждый день просрочки платежа."

Рекламные объявления:
Менеджер
Возраст: 43
Откуда: Мариуполь
В Oriflame:
Директор

Показать сообщения:   
Поиск информации по форуму Поиск продукции Орифлейм